Škola‎ > ‎

Škola v přírodě 2016

4. den - 23. června 2016

Dnes nás opět probudilo sluníčko. Po vydatné snídani jsme si uklidili chatky, neboť bodování provádí přísná a nekompromisní porota. Poté jsme šli nacvičovat pěvecká vystoupení do soutěže „Tvoje tvář má známý hlas“, která se blíží mílovými kroky. V areálu jsme vyvolali dojem, že Starou Živohošť navštívil Jarek Nohavica, Honza Nedvěd a němečtí ohniví sjezdaři – skupina Rammstein. Rozjeli jsme to totiž takovým stylem, že se nám začínalo courat i publikum. Po svačině jsme si šli užívat vodních radovánek do hotelového bazénu. Voda nás příjemně osvěžila a pořádně nám v ní vyhládlo. Z bazénu se nám sice nechtělo, ale na špagety, které nás čekaly k obědu, jsme se opravdu těšili. S plnými bříšky  jsme si šli na hodinu odpočinout do chatek. Odpoledne jsme šli vypustit vlastnoručně vyrobené loďky  na řeku. Je to poselství nás pirátů ze Země Nezemě do cizích krajů. Také jsme si šli zahrát do lesa hru Veverky. Při té příležitosti jsme si v Zemi Nezemi natrhali pár květin, z nichž si vyrobíme herbář. Stačili  jsme si ještě nakreslit památeční pirátský plakát, který nám bude připomínat, jaká dobrodružství jsme  během těch několika dnů zažili. Po odpolední svačině nás čeká ukončení naší dobrodružné pouti po Zemi Nezemi ve slavnostních kostýmech a vyhlášení nejlepších pirátských posádek. Den se chystáme zakončit bujarou veselicí s hudbou a tancem.

Fotogalerie

3. den - 22. června 2016

Třetí den nám počasí opravdu přálo, proto jsme se po dopolední výuce vypravili k bazénu. Děti si užily vodních radovánek a po obědě jsme dostali oznámení, že kapitán Hook unesl na svoji loď Wendy. Rozhodli jsme se, že ji půjdeme osvobodit, jakmile padne tma. Vystopovali jsme, kde se nachází sídlo nepřátelských pirátů (Kimova hra se zapamatováním obrázků), učili jsme se střílet dělové koule (bowling) a postavili jsme si vlastní lodě, které jsme potom pouštěli na přehradě. Protože se nám podařilo se dobře na výpravu připravit, večer vyrážíme zachránit Wendy z moci pirátské bandy.

2. den - 21. června 2016

Za sebou máme první noc na škole v přírodě, která proběhla bez slziček. Den začal bohatou snídaní ve formě švédských stolů. V průběhu celého dopoledne se děti učily se svými učitelkami. Po dobrém obědě (zelná polévka, hovězí guláš s rýží nebo knedlíkem a dezert pomeranče a melouny) jsme se vydali opět do Země Nezemě. Celé odpoledne bylo protkáno bohatým programem a aktivitami pro děti. Děti se vžily do role pirátů, učily se bojovat, střílet ze vzduchovky. Nacvičovaly kulturní program s námětem Petra Pana, který po večeři zahrály v místní tělocvičně. K večeři nás čekaly zapečené těstoviny s pestrou oblohou. Večer jsme si opekli buřty a zazpívali písničky u táboráku.

1. den - 20. června 2016

Srdečně všechny zdravíme ze školy v přírodě!

Po příjezdu jsme byli velice mile překvapeni vybavením areálu. Děti jsou ubytovány v krásných a moderních chatkách s veškerým vybavením.

Dalším příjemným překvapením bylo stravování. Při obědě jsme si pochutnali na brokolicovém krému a rajské omáčce s možností výběru dvou příloh – knedlíky a těstoviny. Jako dezert se podával meloun v jakémkoli množství. Pitný celodenní režim je nadstandardně zajištěn. Děti si mohou vybírat z několika druhů džusů, čajů, vody a šťávy. K odpolední svačině byl jogurt a k večeři jsme si pochutnali na výborné sekané s bramborem a přílohou bohatého zeleninového výběru.

V dnešním odpoledním programu se děti ocitly v Zemi Nezemi, plnily různorodé úkoly a na závěr si vytvořily deníky. Počasí se nám odpoledne umoudřilo a děti si tak mohly užívat všech venkovních aktivit. Plné zážitků se chystají ke spánku. Popřejme jim první noc s krásnými sny.